Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*LOL* Den var da slett ikke ille! 4, kanskje? :P Neida. Jeg ser sånne overalt, din var da ganske fin.

Jeg må kjøpe meg ny lue, ass. :P

Lue, ja. Det kunne jeg trengt også! Hvor får man fine og kule luer for oss kvinns?

Jeg bruker Småen sine når jeg har "bad hair day" og trenger en lue for å skjule elendigheta:-) Og DET legger han merke til, ja. Enten får jeg lov å låne dem, eller så forlanger han å få den tilbake med en gang. "Ta av deg lua mi!" Eller han ser på meg, tenker litt og så sier han:"Mamma, du KAN få lov til å låne luen min". (Det er jo bra, siden den allerede sitter på huet mitt, og å ta den av ville gjort en "bad hair day" til noe enda verre*he-he*)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137854-nanna/#findComment-864248
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...