Gå til innhold

2-3 pinex i uka,blir man avhengi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan bli avhengig av Pinex Forte, ja. En annen ting er leveren din. Du er bare 23 år? Leveren din kommer sikkert til å møte mange utfordringer i løpet av livet, det er litt dumt å belaste den, hvis du ikke må.

vel, enkelte ganger har jeg ikke mye valg.. har kr.utmattelsessyndrom og har i perioder store muskelsmerter og får ikke til å slappe av noe som gjør sykdommen iseg selv verre. Men skal jo blir bedre etterhver og da trenger jeg sikkert ikke disse medisinene, kanskje snakk om noen mnd til...så håper no at det går bra...:) hva tror du? har du erfaring med pinex?

mil1365380270

vel, enkelte ganger har jeg ikke mye valg.. har kr.utmattelsessyndrom og har i perioder store muskelsmerter og får ikke til å slappe av noe som gjør sykdommen iseg selv verre. Men skal jo blir bedre etterhver og da trenger jeg sikkert ikke disse medisinene, kanskje snakk om noen mnd til...så håper no at det går bra...:) hva tror du? har du erfaring med pinex?

Husker ikke hva stoffet heter, men det er et slags morfinlignende stoff i Pinex Forte. Det er det du kan bli avhengig av. Det finne ikke i vanlig Pinex.

Paracetamolen sliter på leveren din.

Den eneste som kan svare på dette er legen din. H*n kan ta er blodprøve, for å sjekke leververdiene dine, og gi deg råd om medisinvalg.

Kanskje fysioterapi er til hjelp? Akupunktur?

Hvis du er så ung, burde du i alle fall ikke sitte og spise piller, om det finnes en annen løsning :-)

God bedring!

Husker ikke hva stoffet heter, men det er et slags morfinlignende stoff i Pinex Forte. Det er det du kan bli avhengig av. Det finne ikke i vanlig Pinex.

Paracetamolen sliter på leveren din.

Den eneste som kan svare på dette er legen din. H*n kan ta er blodprøve, for å sjekke leververdiene dine, og gi deg råd om medisinvalg.

Kanskje fysioterapi er til hjelp? Akupunktur?

Hvis du er så ung, burde du i alle fall ikke sitte og spise piller, om det finnes en annen løsning :-)

God bedring!

Jo takk for det!

Mot den sykdommen jeg har hjelper ikke fysoterapi, det vil faktisk gjøre det verre...

Men takk for råd, har skjønt poenget at man må bruke slike tabl. med forsiktighet:)

Det er avhengighetsskapende men ikke i den dosen.

Jeg spiser mye mer og har gjort det over lang tid, lenger enn du har levd :o) og har ingen problemer med avhengighet.

Så hvis du trenger det, ta det med god samvittighet. Trenger du det ikke, så la være :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...