Gå til innhold

Pillemix-bevistløs???


Gjest Tenker på selvmord!

Anbefalte innlegg

Gjest Tenker på selvmord!

Hei jeg var innkalt som vitne i en sak forleden. Da jeg kom ut husket jeg ingenting. Jeg spurte advokaten som hadde spurt meg ut om jeg hadde vitnet! Han sa at det hadde jeg!

ca en time før jeg vitnet tok jeg en del tabletter:

Risperdal 1mg 4 stk

Zopiklon 7.5mg 2 stk

Stesolid 5mg 6 stk

Cipralex 10mg 5 stk

Voltaren 50mg 2 stk

Jeg kan ikke huske noe fra dettte vitneprovet, jeg husker bare at jeg var fryktelig søvnig og duppet av.

Advokaten som innkalte meg sa jeg satt en time og vitnet om ganske mye, men jeg husker absolutt ikke noe av dette.

Kan jeg ha vært mentalt "bevistløs", men alikevel for de som så meg vært "bevist"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror absolutt det går an å "fungere", uten å huske hva man sier eller gjør. Kjenner ikke til "mixen" din, har bare opplevd å "fungere", uten å huske det med alkohol for mange år siden.

Det jeg ikke vet, er om et slik vitnemål, er gykdig, hvis en er rusa.

Kanskje du kan be om å lese i gjennom vitneavhøret, å se om det er riktige opplysninger du har kommet med.

Håper nicket ditt ikke er seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den saftige pillemiksen har sannsynligvis gitt deg en blackout, á la hva man kan få av ei skikkelig fyllekule. Dette betyr ikke at du har vært bevisstløs i perioden du ikke husker noe av, bare at opplevelsene du hadde i denne perioden ikke har blitt lagra, dette på samme måte som en datamaskin kan representere et dokument perfekt i RAM (tilsv. bevisstheten/korttidshukommelsen), men hvis man ikke får lagra dokumentet på harddisken (tilsv. langtidshukommelsen) vil datamaskinen aldri kunne gjenfinne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Med denne dosen har du vært nærmest bevisstløs.

Jeg er mest bekymret for ditt vitneprov. I en slik tilstand er det vanskelig å skille mellom virkelighet, ønsker og fantasier.

Jeg synes du skal ta kontakt med dommeren og fortelle om dette.

Jeg håper virkelig at ingen ble dømt på grunnlag av dine utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror absolutt det går an å "fungere", uten å huske hva man sier eller gjør. Kjenner ikke til "mixen" din, har bare opplevd å "fungere", uten å huske det med alkohol for mange år siden.

Det jeg ikke vet, er om et slik vitnemål, er gykdig, hvis en er rusa.

Kanskje du kan be om å lese i gjennom vitneavhøret, å se om det er riktige opplysninger du har kommet med.

Håper nicket ditt ikke er seriøst!

Heidu!

Jeg har opplevd liknende hvis jeg har tatt en Imovane (samme som zopiclone) og ikke fått sove. Da har det hendt at jeg har snakket med folk eller gjort noe uten å huske det dagen etter. Skummelt, synes jeg.

Skal ikke se bort ifra at du var trøtt, men virket klar for andre, mens det stod på. Uansett høres ikke den koktailen bra ut. Hvorfor alle disse pillene før du skulle vitne?...

Du får gjerne svare meg privat på mail: [email protected]

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidu!

Jeg har opplevd liknende hvis jeg har tatt en Imovane (samme som zopiclone) og ikke fått sove. Da har det hendt at jeg har snakket med folk eller gjort noe uten å huske det dagen etter. Skummelt, synes jeg.

Skal ikke se bort ifra at du var trøtt, men virket klar for andre, mens det stod på. Uansett høres ikke den koktailen bra ut. Hvorfor alle disse pillene før du skulle vitne?...

Du får gjerne svare meg privat på mail: [email protected]

Hilsen

Du må ikke sende dette til meg, hvis du vil at - "tenker på selvmord", skal få det tilsendt. Klikk på det første inlegget, og legg svaret ditt under der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

firebird1365380441

Kan ikke tro annet enn at du ville ha vært kraftig bevisstløs etter alle pillene.

Jeg håper virkelig at ingen ble dømt som en direkte/indirekte følge av dine utsagn som vitne.

Jeg synes du burde kontakte en av fagdommerne i saken og be om å få lese igjennom rettsdokumentene eller at du får vitne på nytt - i umedisinert tilstand!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...