bentema Skrevet 30. desember 2000 Del Skrevet 30. desember 2000 Hei. Jeg hadde for to uker siden noe legen kalte for influensa virus. jeg hadde da feber, rundt 39 grader, i fire dager og en voldsom verk i armene og bena i ennå ett par dager. jeg var ikke noe spesielt forkjølet, men hadde litt hodepine. etterpå har jeg hatt vondt i halsen og hostet ganske mye. til å begynne med var dette en tørr hoste, men de siste dagene har jeg hostet opp brungrønne nesten harde skorper fra halsen. i går kveld fikk jeg plutselig veldig vondt rett under brystet på venstre side og det gikk bakover mot ryggen.det kjentes nesten som kniver som stakk i lungen. det var vondt både å puste inn og puste ut, noe som gjorde at jeg ble ganske redd fordi det føltes som om jeg ikke fikk nok luft. det gikk over etter ca. 15 minutter og nå er jeg bare litt øm på ventre side. men i dag da jeg la meg i badekaret kom dette igjen i form av at det var vondt å puste dypt inn, jeg klarte liksom ikke fylle lungen med luft. det gikk over da jeg gikk ut av badekaret. jeg har også hatt dårlig matlyst og vært veldig trøtt siden jeg hadde influensa, men jeg har ikke feber. Kan dette være lungebetennelse? eller noe annet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13796-lungebetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 31. desember 2000 Del Skrevet 31. desember 2000 Influensa gir seg saa mange symptomer, og noen kan vaere helt ille. I ditt tilfelle ville jeg nok kontakte legen igjen fordi det er saa voldsomt for deg. Om du ikke har faatt noen medisiner aa ta i en bestemt periode, ville jeg altsaa kontakte legen fordi du boer lyttes paa osv. Dessverre er det ikke mer jeg kan hjelpe deg med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13796-lungebetennelse/#findComment-66944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.