Gå til innhold

Deprimert


imey@start.no

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er helt rådvill for tiden. Jeg føler meg kjempe deprimert, gråter mye, orker ikke gjøre noe, er samtidig urolig og ukonsentrert, spiser masse søtt, våkner om nettene, og i det hele tatt føler jeg en enorm tristhet. Jeg føler meg på gråten hele tiden, og klarer ikke å snakke med noen om dette fordi jeg bare kommer til å gråte. Jeg er 37 år, heltidsstudent, har fire barn. Føler at min fastlege ikke tar dette alvorlig, da jeg har vært hos henne flere ganger og prøvd å få henne til å forstå hva jeg strir med, men uten at hun foretar seg noe. For meg begynner dette å føles uholdbart, har så og si droppet mentalt ut av studiet og mistet lysten på å studere videre. Vil bare ligge hjemme på sofaen. Det vanskeligste med alt, er at det er så vanskelig å snakke ut om alt som plager meg. Føler meg som en unge, begynner jo bare å grine. Vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg trenger behandling hos psykolog, føler jeg. Hva tror dere om dette. Vet at dette er vanskelig, for dere kjenner jo ikke hva som ligger bak dette, men føler meg generellt sliten og trett av det meste, med tørre øyne på toppen av det hele som gjør det vanskelig å lese. Jeg er helt handlingslammet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...