Gå til innhold

¨Kjøpe dåpspresang til xen?


Gjest Hilsen xen

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen xen

Jeg har et barn med xen min. Vi har et ok forhold.Han har fått ny samboer og nå en baby. Har et godt forhold til den nye dama hans. Vi snakker sammen om samvær og felles barn. Har en fin tone.

Nå skal de ha dåp om ikke lenge. Jeg har tenkt å kjøpe en presang såklart fra vår felles datter. Men skal jeg skrive hilsen meg også? Vil det virke rart for resten av familien at jeg skriver hilsen Datter og meg?

Takk for eventuelle svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvis eksen og hans nye kjæreste får et barn kommer jeg selvfølgelig til å skrive fra både meg og ungene på en dåpsgave! Eksen og jeg er gode venner fortsatt og nykjæresten er ei kjempejente som jeg har et veldig godt forhold til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det hadde vært kjempekos jeg, om hans eks hadde skrevet sitt navn på presangen også dersom han og jeg får barn sammen.

Men så har vi et helt ok forhold også, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja, absolutt

Ja, det synes jeg absolutt du skal. Hadde forholdet vært litt mer anstrengt, kunne man valgt en mellomløsning med f.eks å gi blomster (som er litt mer upersonlig). Men når dere har et ok forhold, gi gave sammen med datteren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...