Gå til innhold

Er det nødvendig med anti psykotika


Gjest zuuul

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det virkelig er nødvendig med anti psykotika i mitt tilfelle. Jeg legger på meg sånn. Har brukt Zyprexa-la på meg, Zeldox-fikk sånn angst og Fluanxol-liker ikke virkningen og legger fortsatt på meg.

Er det virkelig nødvendig? Jeg har aldri vært psykotisk. Kanskje en kortvarig gang, men det var fordi jeg var ruset på sovepiller. Jeg hadde ikke ment å ruse meg, jeg hadde ment å sove lenge, noe som ikke skjedde, istedet hallusinerte jeg og trodde jeg gikk i jungelen mens jeg var hjemme. Men det gikk over kjempefort, noen timer tror jeg.

Et par ganger har jeg hallusinert. En gang kom en blå mann og angrep meg meg, så forsvant han inn i veggen. En annen gang kom en gul hånd og klasket meg i ansiktet, jeg kjente klasket. En gang tenkte jeg at prinsesse ingrid alexandra kom til å bli veldig syk og at det var min feil. Noen ganger kjenner jeg ånder som glir inn i ryggen min. En gang mens jeg lå i senga kom lysene og formerte seg som Jesus som ville ligge med meg. En vinter tolket jeg lysene i vinduene som ånder som overvåket meg osv. Andre ganger har veggene kommet og stjelt tankene mine, hodet blir helt romt, så kjennes tankene mine ut som de er fjernstyrt fordi jeg tenker så mye rart.

Det har aldri vart lenge, jeg har aldri følt meg psykotisk. Jeg føler meg frisk bortsett fra depresjoner. Jeg får anti psykotika for å roe meg ned. Er det nødvendig. Jeg vet jeg ville klart meg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare et tips

Hva med å prøve Seroquel?

Jeg har brukt Zyprexa, men jeg gikk veldig opp i vekt. Nå når jeg bruker Seroquel går jeg ikke opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve Seroquel?

Jeg har brukt Zyprexa, men jeg gikk veldig opp i vekt. Nå når jeg bruker Seroquel går jeg ikke opp i vekt.

ja. kanskje jeg skal spørre etter seroquel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve Seroquel?

Jeg har brukt Zyprexa, men jeg gikk veldig opp i vekt. Nå når jeg bruker Seroquel går jeg ikke opp i vekt.

blir du veldig trøtt av seroquel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare et tips

blir du veldig trøtt av seroquel?

Jeg blir trøtt av Seroquel så jeg tar den en time før jeg legger meg og da trenger jeg ikke å ta noe sovemedisin i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...