Gå til innhold

?


Gjest Lotus-Or.

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus-Or.

Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Spørsmålene svirrer. Hva er egentlig mine problemer? Er det "bare" angst og depresjon, eller er det noe annet i tillegg? Har begynt hos psykolog, men foreløbig har det bare ført til flere spørsmål enn svar. Hvor lenge har det vært sånn? Hvor lenge har jeg vært redd og usikker, ute av stand til å takle hverdagen? Når startet det? Det har jo gått veldig gradvis. Det var ikke sånn at jeg en morgen våknet og ikke turde gå ut av døra. Forresten, det var sånn jeg trodde det var, men når jeg ser tilbake ser jeg jo at jeg slet lenge før det ble så ille. Men det var mye lettere å skjule og bortforklare det som skjedde, også overfor meg selv.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Håper kanskje at noen kan hjelpe meg litt med forvirringen jeg føler, kanskje komme med noen gode råd. Eller bare få høre at andre har hatt det på samme måten, og kommet "helskinnet" ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen! Har dessverre ingen gode råd. Men fint at du skriver. Det har ingen hatt vondt av, så vidt jeg vet, for å få klarhet i tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotus-Or.

Velkommen! Har dessverre ingen gode råd. Men fint at du skriver. Det har ingen hatt vondt av, så vidt jeg vet, for å få klarhet i tankene.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...