Gå til innhold

Nå sliter jeg igjen


Gjest bella bulimi

Anbefalte innlegg

Gjest bella bulimi

Jeg får ikke gjort noe.

Hva kan jeg gjøre for å få gjort det jeg skal (jobb, studier, sosialt liv)?

Jeg eksisterer kun.

Vil ikke ha medisiner, går sporadisk i terapi. Trener av og til. Kommer meg ikke ut og i aktivitet når jeg har disse periodene.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Fortsett med å trene, prøv å gå ut i frisk luft ofte. Og begnn med noen lette antidepresiva om legen din anbefaler det!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella bulimi

Fortsett med å trene, prøv å gå ut i frisk luft ofte. Og begnn med noen lette antidepresiva om legen din anbefaler det!

Klem fra

vil ikke ha ad for enhver pris. Har en ekssamboer som bruker det og et menneske som er mindre involvert i egne og andres følelser har jeg vel aldri møtt

skal prøve å tvinge meg til å være mer fysisk aktivitet

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke ha ad for enhver pris. Har en ekssamboer som bruker det og et menneske som er mindre involvert i egne og andres følelser har jeg vel aldri møtt

skal prøve å tvinge meg til å være mer fysisk aktivitet

takk for svar

At ett menneske du kjenner som går på AD er sånn eller sånn betyr jo ikke at alle som går på AD blir lik. Ulike personer reagerer ulikt på de forskjellige medisinene, og har dessuten i bunnen ulik personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella bulimi

At ett menneske du kjenner som går på AD er sånn eller sånn betyr jo ikke at alle som går på AD blir lik. Ulike personer reagerer ulikt på de forskjellige medisinene, og har dessuten i bunnen ulik personlighet.

jeg føler meg ikke deprimert, bare enormt tiltaksløs

gråter aldri (har ikke grunn til å gråte heller bortsett fra at jeg har viet mine siste 6 år til bulimi), sørger ikke over noe, smiler lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg ikke deprimert, bare enormt tiltaksløs

gråter aldri (har ikke grunn til å gråte heller bortsett fra at jeg har viet mine siste 6 år til bulimi), sørger ikke over noe, smiler lett

Hvis du søker på Fontex i felleskatalogen

http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/

så ser du den er brukt som både anti-depressiva, men også i behandling av bulimi.

Spør legen om dette, eller evt. andre preparater kan anbefales i ditt tilfelle.

Målet må jo å bli frisk, uansett om det krever medisiner, terapi eller kanskje en kombinasjon.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bella bulimi

Hvis du søker på Fontex i felleskatalogen

http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/

så ser du den er brukt som både anti-depressiva, men også i behandling av bulimi.

Spør legen om dette, eller evt. andre preparater kan anbefales i ditt tilfelle.

Målet må jo å bli frisk, uansett om det krever medisiner, terapi eller kanskje en kombinasjon.

Lykke til!

Takk for forsøk på hjelp - det hjelper meg det også :-)

Imidlertid er jeg blankt avvisende til ad.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

vil ikke ha ad for enhver pris. Har en ekssamboer som bruker det og et menneske som er mindre involvert i egne og andres følelser har jeg vel aldri møtt

skal prøve å tvinge meg til å være mer fysisk aktivitet

takk for svar

Kanskje du har vært uheldig. Jeg har virkelig hatt utrolig god hjelp av medisin. Går på cipramil og lamctal, har også brukt remeron. Jeg ville ikke vært uten. Av to onder osv.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Takk for forsøk på hjelp - det hjelper meg det også :-)

Imidlertid er jeg blankt avvisende til ad.

Mvh

Hvis du er blankt avvisende til AD og noe annet ikke hjelper deg, så får du jo bare fortsette å ha det dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...