Gå til innhold

Dekket brystreduksjon - velge klinikk selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Puppeguria

Hei..

Jeg har også lyst til dette.. Men er du henvist til sykehus av lege? er du ikke det tror jeg du må betale av egen lomme. Tror du kan velge sykehus selv, men ikke hos privatist desverre :-(

Hmmm...nei jeg er ikke henvist av noe lege enda, men jeg planlegger å gå til min lege snart. Leste et svar på et tidligere innlegg her, hvor en sa at hun hadde gått rett til privat klinikk og fått beskjed om at hun kunne bare få en rekvisisjon fra fastlegen så fikk hun det gratis.

Jeg har såpass store bryster, at jeg er ganske sikker på at jeg ville få det dekket, men man vil jo gjerne få den beste behandlingen, ikke sant?

Gjest lurer03

Hmmm...nei jeg er ikke henvist av noe lege enda, men jeg planlegger å gå til min lege snart. Leste et svar på et tidligere innlegg her, hvor en sa at hun hadde gått rett til privat klinikk og fått beskjed om at hun kunne bare få en rekvisisjon fra fastlegen så fikk hun det gratis.

Jeg har såpass store bryster, at jeg er ganske sikker på at jeg ville få det dekket, men man vil jo gjerne få den beste behandlingen, ikke sant?

jeg har en vennine som har gjort dette. Du måtte gå igjennom fastlegen for å få det gratis. Men tror det var noe med at hun måtte dele høyden på 2, som skulle være maks vekt for å kunne få operasjonen. Argumentet hennes var også at hun fikk vondt i rygg og nakke.

Gjest Puppeguria

jeg har en vennine som har gjort dette. Du måtte gå igjennom fastlegen for å få det gratis. Men tror det var noe med at hun måtte dele høyden på 2, som skulle være maks vekt for å kunne få operasjonen. Argumentet hennes var også at hun fikk vondt i rygg og nakke.

det hørtes da rart ut?

Jeg er 165 høy og veier ca 63... Maksvekten måtte da ha vært 82,5 kg? Det går vel på BMI?

Gjest lurer03

det hørtes da rart ut?

Jeg er 165 høy og veier ca 63... Maksvekten måtte da ha vært 82,5 kg? Det går vel på BMI?