Gå til innhold

Drittlei medisiner!!


Gjest trist2000

Anbefalte innlegg

Gjest trist2000

Nå har jeg fått fullstendig nok av medisiner! Fra i dag av kutter jeg ned til det minimale. Føler at medisinene på mange måter gjør meg verre. Får bare bivirkninger likevel! Er så drittlei at halvparten kunne vært nok! Føler også at den medisinene tar vekk endel av personligheten min. Før kunne jeg glede meg over den minste ting, koste meg i hverdagen og var lykkelig. La en masse planer for framtiden. De har ikke blitt fullført desverre. Litium har dempet alt dette for mye mener nå jeg. Likevel er Litium den medisinen jeg fortsetter på (i motsetning til risperdal som jeg kutter ut fra i dag), fordi den har tross alt hjulpet meg mye. Jeg føler liksom at jeg må rense kroppen nå for medisiner. Da slipper jeg ihvertfall å få flere bivirkninger! Ja, ja var ikke noe mer jeg ville si egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...