Gå til innhold

???opsigelse av jobb--NHD:andre der ute....


uffamei

Anbefalte innlegg

Trenger råd/veiledning i fht oppsigelse av eksisterende jobb,evt omplassering til annen avdeling/sykehus.

Er nokså sikker på oppsigelse,pga lav stillingsbtøk,men har likevel veldig lang tjeneste annsenietet.Vårt sykehus inkl.vår avd. skal nå redusere antall ansatte,og "magefølelsen" sier meg at jeg er en av dem....

Totalt jobber jeg ekstra +/-50%.Har du/dere som evt. har opplevd dette,noen råd å gi????

Har en lett psyk.lidelse som blir behandlet medikamentelt +psykoterapi/psykomotor.fysiot

Bør/skal/skal jeg ikke opplyse om dette,når jeg blir innkalt til evt.sluttsamtele;eller er det like greitt å tie stille.Min avd.leder kjenner meg lite fra den kanten,annet enn at jeg har(og er..)vært deppa.Bruker Orfiril og Citalopram.

PLIIIIS HJELP en fortvilet arbeidstager som fortsatt vil jobbe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg forstår det står du i fare for å bli sagt opp. Men du vurderer også å si opp selv.

Hvis du står i fare for å bli sykemeldt, behold den jobben du har så lenge du kan. Hvis du er i tvil om du vil takle noen nytt, bli hvor du er.

Med nedbemanninger kan det følge gunstige sluttpakker. Hva med å vente å se hva som skjer?

Hva med å bli hvor du er og ikke si et ord om å slutte før du eventuelt har funnet noe nytt og bedre 100% sikkert.

Jeg ville kun tatt opp helseproblemer som har innflytelse på min arbeidsevne med nåværende eller kommende arbeidsgiver. Det som ikke påvirker jobben anser jeg som en privatsak.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...