Gå til innhold

Magesmerter av nedtrapping...efexor...?


Jake1365380469

Anbefalte innlegg

Jake1365380469

Gikk for en uke siden ned fra 450 til 375 mg efexor.

Jeg følte meg litt småsvimmel og ufokusert de første dagene, ellers ok.

Igår kom det noen veldige magesmerter, og det henger ennå en del i.Fikk ikke sove inatt.

Kan dette være en bivirkning av medisinene, eller er det noe som "gnager meg"/uroer meg som gjør dette...?

Hmmm... noen synspunkter?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Høres ut som du plages med vondt i magen hver gang du skal trappe opp eller ned på medisinene. Kan det skyldes bekymring nettopp på grunn av dette? Ellers kan det være greit å ta en helsesjekk for å utelukke om du tror det er noe annet som er galt. Det kan virke beroligende å få avkreftet.

Ellers vet jeg at det er vanlig med økt uro når en skal endre medisindosen en ukes tid i etterkant.

Prøv å pust dypt med magen og kjenn etter hvordan du føler deg, og eventuelt få det ut.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...