EnitsXXX Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Har alltid hatt veldig "knekkete" ledd, jeg vet knapt om et ledd jeg ikke knekker. -Og da mener jeg ikke at jeg KAN knekke, men at det naturlig knekker i leddene minst to ganger om dagen, oftest mer. I tillegg verker jeg i leddene sånn med jevne mellomrom, dette gjelder spesielt knærne og håndleddene. Det verker skikkelig, så jeg ikke får sove om nettene. Har vært undersøkt for leddgikt da jeg var 12-13 år, men de fant ikke noe. Jeg er nå 26, og føler selv at et eller annet ikke er som det skal. Har noen forslag til hva dette kan være?? 0 Siter
molo Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Har du andre symptomer? Er du myk? Kan gå i spagaten etc? Har du betente ledd? Eksem? Ta deg en tur til legen du og forlang henvisning til spesialist. Det er greit å både få avkreftet eller bekreftet at noe er galt. 0 Siter
mauren Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Du kan prøve hyben vital som finnes på helsekostbutikken. Har vist veldig god effekt mot leddsmerter i bl.a. Danmark 0 Siter
Gjest svenskefaen Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Du kan prøve hyben vital som finnes på helsekostbutikken. Har vist veldig god effekt mot leddsmerter i bl.a. Danmark Jeg hadde en gang leddsmerter i danmark, utrolig plagsomt. 0 Siter
EnitsXXX Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Skrevet 4. mars 2004 Har du andre symptomer? Er du myk? Kan gå i spagaten etc? Har du betente ledd? Eksem? Ta deg en tur til legen du og forlang henvisning til spesialist. Det er greit å både få avkreftet eller bekreftet at noe er galt. Jeg har en del atopisk eksem. Har hatt vondt i leddene hele oppveksten, men legene avskrev det som voksesmerter, eller at jeg bare ville ha oppmerksomhet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.