Gå til innhold

deppa


dynastar

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt som sliter med sjalusi og blir ofte veldig deppa av det! Har verdens hærligste kjæreste som er på jorden rundt tur og det siste er at hun deler rom med en svensk gutt! Føler meg helt utkjørt om dagen klarer ikke konsentrere meg og sover dårlig bør jeg ta kontakt med lege for å få hjelp vet ikke hvor mye lengre jeg holder ut tårene mine renner hver dag...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Uff, det hørtes ikke lett ut. Hvis hun skal være lenge borte, kan dere kanskje avtale å møtes et sted, i påskeferien, f.eks? Da har du noe å se frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slitt mye med sjalusi og vet at det er forferdelig vondt, ikke bare for deg men også for den andre parten. Min sjalusi ble gradvis borte ettersom jeg forsto at det var meg hun ville ha, og at jeg klarte å TA IMOT hennes kjærlighet til meg. I mitt tilfelle kunne jeg aldri gi henne nok av noen slag jeg følte meg derfor utilstrekkelig og liten.Når du går rundt med slike tanker og følelser om deg selv klarer du heller ikke å være glad i deg selv. Da tror du ihvertfall ikke at noen kan være glad i deg. Så derfor "deppa" se i deg selv, prøv å les kjæresten dins følelser for deg.Kjenn varmen av henne i deg selv om hun er borte. Gråten din skal du ikke være redd, det er vondt å være uten sin kjære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke lett ut. Hvis hun skal være lenge borte, kan dere kanskje avtale å møtes et sted, i påskeferien, f.eks? Da har du noe å se frem til?

ja det hadde vært noe å reist ned å besøkt henne men hvordan student har råd til det?? heisannhoppsann du virket kjent?? vi har vært sammen i over et år nå, vi hadde etårs dag rett etter hun hadde reist 2 feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

ja det hadde vært noe å reist ned å besøkt henne men hvordan student har råd til det?? heisannhoppsann du virket kjent?? vi har vært sammen i over et år nå, vi hadde etårs dag rett etter hun hadde reist 2 feb.

Det koster jo å være hjemme i påsken også. Mat, heiskort kanskje etc...

Går det an å ta tog dit hun er? Siden hun har råd til å reise, har hun kanskje råd til å sponse deg litt med mat og overnatting, når du er der?

Hva med å låne bort leigligheten din til noen venner, for en liten sum, når du er borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...