Gå til innhold

en merkelig følelse

Anbefalte innlegg

Enkelte ganger presser det på venstre side av brystet (hjertet?). Kjenner det banker hardt, føler at pulsen "dunker" i kroppen - uten at jeg anstrenger meg. Som oftest skjer det når jeg slapper av. Noen ganger kan det gjøre vondt og varer en stund, andre ganger er det bare ubehagelig og går fort over. Er noe galt? Jeg er ei jente på 17 år.

Jeg bør kanskje nevne at for et år siden satte legen meg på Diane p-piller fordi en blodprøve viste at jeg hadde for mye testosteron og for lite progestron(?) i blodet. Må også si at jeg er overvektig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13814-en-merkelig-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til ernoegalt. Ffølelse av hjertebank og uregelmessige hjerteslag i hvile er oftest helt ufarlig, og kan ha noe med stress å gjøre. Dersom du har hormon-endringer, har overvekt, og det er mye hjertesykdommer i familien din, kan legen undersøke nærmere med en EKG-prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...