Gå til innhold

Dobbeldiagnose


crayzy

Anbefalte innlegg

I 1980 15 år gammel,startet jeg med psykofarmaka Surmoltil pga. kroniske mageproblemer uten somatisk forklaring. I 1988 etter 5 års terapi hos psykolog fikk jeg Sarotex pga diagnosen Boarderline. I 1998 innlagt ved Psyk sykehus startet med litium,Lamictal,Nefadar, Orfiril,Ciprmil pga.Manisk-depressiv lidelse. Mottok behandling med ECT. Var lite samarbeidsvillig og ble lagt i belter flere ganger. I November 2002 ble jeg medisinert med Rivotril og Haldol etter en tragisk hendelse i fam. April 2003 autoseponerte jeg disse 2 siste medikamentene uten å varsle kontakter eller lege før des.2003. Har under hele innleggelsen fra April 98 til Jan. 2004 kjempet for å bedre behandlinger, miljø og retningslinjer ved sykehuset. Jeg har fått premie iforhold til det,epikrise med: personlighetsforstyrrelse med både dyssosiale,narsissistiske og emosjonelt ustabile trekk som har komplisert betydelig. Hyppige indirekte susidtrusler forsvar preget av projektive umodne mekanismer. Og at jeg underminerte et langstrakt rehabiliteringsopplegg ut til kommunen. Jeg har fremdeles hoveddiagnose Bipolar affektiv lidelse og Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. ER jeg å regne som en manipulerende psykopat???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjelsfrende

Du har opplevd det som alle selvstendig tenkende intelligente indiviser innen psykiatrien opplever (vel å merke på pasientsiden) å være en trusel som må bekjempe for å bevare de profesjonelles tro på egen fortreffelighet. Dessverre. Kommer ikke til å bli noen forandring i vår generasjojn. Så slutt å diskuter med dem. Det tåler de ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Jeg fikk også som diagnosen en gang at jeg var dyssosial. Men den er bekreftet feil av alle andre jeg har vært i kontakt med. Så snakk med noen så blir den fjerna, den er sikkert feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heisannhoppsann

Man trenger ikke være psykopat for å være manipulerende.

Alle manipulerer til en viss grad, og en del av de med emosjonelt ustabil pf kanskje ekstra mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...