Gå til innhold

muskel- og ledd smerter

Anbefalte innlegg

I løpet av vinteren bruker jeg å være plaget av smerter både i ledd og muskler. Og i denne vinteren synes jeg at perioden med smertene har vert lang, og nå begynner jeg å bli redd.

jeg er bare 29 år og synes at det er alt for tidlig å bli plaget av slikt. Vet også at det er mange med slike plager i familien min, men blir ikke beroliget av det.

skal til høsten begynne med høyere utdanning, og synes jo at det er bortkastet å ta slik utdannelse om jeg i framtiden skal ha slike smerter og kanskje værre hver vinter,

Jeg er jo også veldig redd for at det skal utvikle seg til å bli leddgikt(som vi har i familien min) eller at muskelsmerteme ska være f.eks ms.eller andre grusomme sykdommer. Har til og med vært inne på tanken om at det er kreft jeg har.

Håper noen med lignende problemer kan svare meg før jeg blir helt syk av bare engselse. Har de siste 3 ukene bare logget på sofaen og kjent på alle vontene mine.

Har snakket med legen min, og han tok det ikke alvorlig. så jeg går ikke tilbake til han på ei stund (har legeskrekk).

Kan det være noe på evt helsekkostforetningen som hjelper.

På forhond takker jeg på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138177-muskel-og-ledd-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest what the...

Hei. Er du blitt undersøkt for fibromyalgi? Prøv så godt du kan å gjøre ting,alt som du ikke blir helt utslitt av.Prøv å få nok tid til deg selv men ikke for å ligge på sofaen.

Det er viktig å fokusere på andre ting enn smerten.

Og å røre seg. Ett inntak på 4-5g omega3 er bra for sånne plager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...