Gå til innhold

Hvis jeg hadde vært frisk...


Gjest zuuul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest finnguala

Du kan, det er jeg sikker på! Gi aldri opp, det at du bor på institusjon nå betyr ikke at du ikke kan oppnå hva du ønsker.

Jeg er et levende eksempel på det!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg har vært innmari syk, helt på bånn. Har en alvorlig diagnose. Jeg har kommet meg på fote igjen og fått til de tinga du nevner. Det er alltid håp. Ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan, det er jeg sikker på! Gi aldri opp, det at du bor på institusjon nå betyr ikke at du ikke kan oppnå hva du ønsker.

Jeg er et levende eksempel på det!

*klem*

Hei Zuuul.

Du må ikke føle deg så mislykket her i livet, for det er du ikke.

Personlig mener jeg at det er motgang som gjør en til menneske.

Av og til kan ting ta tid,og stormene kan være store.

Men hold ut, din dag vil komme til deg,

rett og slett fordi du har ønsker inni deg.

ønsker deg lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zuuul.

Du må ikke føle deg så mislykket her i livet, for det er du ikke.

Personlig mener jeg at det er motgang som gjør en til menneske.

Av og til kan ting ta tid,og stormene kan være store.

Men hold ut, din dag vil komme til deg,

rett og slett fordi du har ønsker inni deg.

ønsker deg lykke til

Jeg hadde alt, men det var basert på løgn. Kanskje ikke løgn, men iallefall var det ikke meg. Jeg følte alltid at det jeg gjorde, mente eller hadde ikke var tilstrekkelig, derfor drev jeg det så langt at jeg til slutt brøt sammen.

I 6 år har jeg bodd på instutisjon med vanskelige og harde diagnoser og behandlinger. Men her er jeg, tilbake i verden med en levelig dose medisiner, jeg har funnet meg ei nydelig jente med en liten familie. Jeg er nyttig, jeg er ønsket og ikke minst jeg er elsket. Alt dette gjør meg lykkelig og det kunne jeg ikke vært uten å være fornøyd med meg selv. Sett mål etter dine egne resultater, ikke andres. En dag blir hvis når, og da har du kommet på den gode siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...