Gå til innhold

Tenåring med kviser

Anbefalte innlegg

Gjest Bare mamma

Jeg har ei 15 år gammel tenåringsjente med relativt store kviseproblemer.Og det er jo ikke uvanlig i denne alderen, men du verden som det sliter på selvfølelsen. Skulle gjerne ha noen tips fra dere om midler som virkelig hjelper. Hun er renslig og flink til å holde huden ren, men det er ikke nok. Har noen gode tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138192-ten%C3%A5ring-med-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det ville være lurt å ta henne med til legen. Selv har jeg utrolig god erfarimg med p-pillen Diane, som helst gis for å forebygge akkurat kviser. Dette er i alle fall helt ufarlig å prøve. Lykke til!

Tusen takk for tipset. Jeg skal ta kontakt med fastlegen og høre videre.

• 4 uker senere...
kvisen1365380674

Hei

Gå til fastlegen og be han skrive ut en henvisning til hudlege. Understrek dette med selvfølelsen, da går det vanligvis fortere før dere får time.

Hvis fastlegen ikke vil er den beste behandling han kan gi datteren en kombinasjon av Differin og Tetralysal.

Hei

Gå til fastlegen og be han skrive ut en henvisning til hudlege. Understrek dette med selvfølelsen, da går det vanligvis fortere før dere får time.

Hvis fastlegen ikke vil er den beste behandling han kan gi datteren en kombinasjon av Differin og Tetralysal.

Bedre sent enn aldri: Tusen takk for gode råd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...