via14 Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Er ei dame på 43 år og går på roaccutan kur. Jeg lurer på om jeg kan bruke nattlysolje, omega 3, sink, c-vitamin, når jeg går på denne kuren??? 0 Siter
Nevrolingvistiker Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Må ikke anvendes anvendes av personer som har tatt "for mye" A-vitamin, er en av advarslene for Roaccutan. Omega3-tilskudds innhold varierer fra produsent til produsent virker det som, og jeg har sett noen bokser med "vitamin A" stående, så sjekk "advarsel" i forhold til Tablett-innhold "kjerringtips": roaccutan kan visst ha mange merksnodige bivirkninger. Ikke spis farlig mat Bivirkningene sies å forsvinne på et blunk når du er ferdig med "kuren" 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Alle disse tilskuddene er bare fint å ta. Dersom du skal ha resept-belagte medisiner må du be legen din om å sjekke grundig at medisinene "går i hop". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.