Gå til innhold

børste tråkket opp i foten

Anbefalte innlegg

Idag tidlig tråkket jeg på kattebørsten og fikk en av piggene opp i hælen. Det var selvfølgelig ganske vondt. Jeg blødde ikke noe særlig etterpå, kanskje bare en dråpe, har hørt at en får ut "dritten" om en blør. Jeg fikk tetanusvaksine for 3-4 år siden så det trenger jeg vel ikke nå. Det som bekymrer meg er at jeg er gravid og at jeg nå kanskje har fått i meg masse stygge bakterier. Bør jeg kontakte legevakt for en evt antibiotikakur ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13820-b%C3%B8rste-tr%C3%A5kket-opp-i-foten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til opus. Det sitter ikke så mye bakterier på en tørr hårbørste som i tannkjøttet til katter. Dersom du får en smertefull byll med puss bør du kontakte lege. Sannsynligvis er det da tilstrekkelig å åpne byllen kirurgisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...