Gå til innhold

Orfiril/RBD


hpks

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet noe om/selv har prøvd hvordan Orfiril virker på raske ukentlige svingninger der en er deprimert noen dager, for så å gå over i det normale? Har brukt de noen dager nå, og synes også jeg har vansker med å sovne. Noen som vet om denne og andre bivirkninger går over sånn som med AD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du diagnosen RBD?, Kan du evt. skrive/ fortelle litt om hvordan det arter seg?

Du avgjør selv selvsagt, står så lite omkring dette på forumet.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du diagnosen RBD?, Kan du evt. skrive/ fortelle litt om hvordan det arter seg?

Du avgjør selv selvsagt, står så lite omkring dette på forumet.

mvh

Ja, det kan jeg godt. For meg arter det seg slik at jeg går inn i depresjoner som varer en tre dagers tid. Etter dette føler jeg meg helt fin og "normal". Opplever ikke selv at det er noe ytre som utløser dette. Lurer du selv på om du har noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg godt. For meg arter det seg slik at jeg går inn i depresjoner som varer en tre dagers tid. Etter dette føler jeg meg helt fin og "normal". Opplever ikke selv at det er noe ytre som utløser dette. Lurer du selv på om du har noe lignende?

Hei. jeg er bipolar/boarderliner med blandede faser. Jeg har brukt Orfiril (2000mg daglig) i 2 år.De første 3 mnd. hadde jeg litt vanskligheter med å sovne fikk ikke ro til å ligge rolig. Foruten å bruke Orfiril bruker jeg Lamictal og litium. Denne sammensettningen har gjort meg fungsjonsfrisk. Det er klart jeg svinger enda men ikke så høyt eller lavt som før, og periodene er betydlig kortere. Håper dette kunne hjelpe deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...