Gå til innhold

Omskjæring å anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest Ung_mann_23

Jeg har slitt med trang forhud. Dette har vært et problem og hinder for seksuell utfoldelse. Fikk en operasjon for noen år siden, men tror ikke det var nok. Problemet er å trekke forhuden helt over penishodet. Med olje går det til nød, men den har en tendens til å bli "værende" tilbaketrukket... altså lite smidig og fleksibelt.

Dessuten smerter og altfor sårt penishodet, samt stor blodansamling i hodet når tilbaketrukket.

Onanering greit, men samleie krevende. Mister ofte lysten på grunn av komplikasjonene, til dels smertene.

Spørsmålet er: bør jeg omskjæres?

vært hos lege som anefalte meg å vente og se, samt å eksperimentere/øve (noe som ikke er så lett, når man er singel).

Derfor trenger jeg råd fra andre som har liknende erfaringer.

Hvordan er det å bli omskjært og hva medfører det av konsekvenser for sexivet? Bedre eller dårligere? Hva er ulempene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138211-omskj%C3%A6ring-%C3%A5-anbefale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke kan få strekt forhuden ved å bruke kremer og strekke den, så bør du antagelig vurdere omskjæring. En krem som kan hjelpe er steroidkrem som du får på resept.

Er skrevet masse om omskjæring på forumet fra før. Prøv søk-funskjonen oppe til venstre på det røde feltet.

Hvis du ikke kan få strekt forhuden ved å bruke kremer og strekke den, så bør du antagelig vurdere omskjæring. En krem som kan hjelpe er steroidkrem som du får på resept.

Er skrevet masse om omskjæring på forumet fra før. Prøv søk-funskjonen oppe til venstre på det røde feltet.

takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...