Kermit1365380656 Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Hei! Jeg bare lurte på om enkelte vaskemidler kan gi utslett(eksem)? Opplever en sterk kløe på ryggen etter at jeg har tatt på meg reine klær... 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Det kan tenkes at du ikke tåler vaskemiddelet, ja. Prøv å bytt til et annet vaskepulvermerke og se om det hjelper. 0 Siter
mauren Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Flytende vaskemidler er de færrest reagerer på. Tenk også på at mykgjøring/skyllemiddel kan gi allergisk reaksjon. Siden utslettet er på ryggen...har du tenkt over om du skyller godt bort shampo-rester etter dusjing? Bare en liten tanke som "poppet" inn i hodet mitt. Lykke til med allergien. Neutrena er et godt alternativ dersom du skal prøve ut om det er vaskemidlet du reagerer på...det er allergitestet og finnes både som flytende og pulver-vaskemiddel og skyllemiddel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.