Gå til innhold

Dyp depremert........


kikkii

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen med å leve når jeg ikke klarer å føle noe lykke mere?

Hvorfor må jeg plage meg gjennom hver eneste dag når jeg bare vil dø?

Jeg klarer ikke å hygge meg mere. Sitter bare hjemme og isolerer meg mer og mer. Alt er et ork. Føler meg veldig trist inne i meg. En vond klump i magen. Har også masse hjertebank. Mange ganger er det så ille at jeg bare må legge meg ned. Men det hjelper ikke noe da. Jeg klarer ikke å slappe av i kroppen. Har mye spenninger i nakken og i hodet. Pluss at jeg må på do hele tiden. Jeg er også alltid kvalm og uvell og sliten. Nå orker jeg ikke mere av dette livet. Egentlig så har jeg ikke noe å gjøre her på denne jorda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En grunn til å ikke gi opp er at du etterhvert vil få det bedre. Det beste med depresjoner er at de før eller senere går over eller i det minste bedres noe.

Prøv å holde ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så langt nede som du er nå kan man faktisk dra det med som noe utrolig positivt når de gode dagene endelig kommer igjen: du kan gledes sterkt over de små ting i livet. Rett og slett fordi du er langt nede nå.

Om det var solskinn hver dag ville vi ikke lært å sette pris på det.

Etter lange tider med regn og tåke, ELSKER vi solstrålene.

Hold ut, en dag skinner solen igjen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.

Jeg kjenner deg ikke, men kjenner igjen å ha slike spenninger som du snakker om. Jeg vet at det er jævlig. Har du snakket/skrevet til legen/behandler om tankene og muskelspenningene dine ennå?

Jeg syns det hjelper litt med varme på stive muskler. Ellers bruker jeg også å bare legge meg ned å forsøke å puste med magen hvis den ikke er for anspent. Det er på en måte angsten som snakker gjennom kroppen, og så tar det litt tid før en lærer å oversette det språket gjennom ord og følelser. Men det hjelper.

Jeg vet ikke om du bruker medisiner, men det kan også være et hjelpemiddel mot å roe ned muskelspenniger/angst/depresjon i en periode når du er veldig sliten og langt nede som nå.

Så det er løsninger av forskjellige slag. Det som er viktig er at du lar noen få vite om hva du sliter med. Jeg håper du gjør det.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...