Gå til innhold

asfalt asfalt asfalt


Gjest tod

Anbefalte innlegg

En spennende kveld. Den siste halvedelen av kvelden tilbragte jeg med å forsøke å ta livet av meg selv på motorveiene som omslutter Trondheim. Dette var faktisk meget vanskelig (og jeg er jo fortsatt i live etc.). Poenget er at bilene svinger unna på en vill måte, sjåpførene er alt for edrue, jeg forsøkte til og med å hoppe foran bilene i motsatt kjørebane, men til og med dette lot det til at de var forberedt på. Jeg snakket i kveld med en av verdens nydeligste russiske kvinner, og tenkte at det var like godt å avslutte først som sist, men bilene kjører. Jeg har virkelig vært som et troll i eske foran bilene, men er fortsatt i live.

Skulle gjerne vært knust til asfalt imidlertid. Jeg er lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

becky1365380394

Tod da...!!!

Skal du ta livet av deg får du i det minste sørge for at du ikke drar med deg tilfeldige og uskyldige bilsjåfører på himmelfarten.

Det er pokker så dårlig gjort.

Tenk hvor ødelagt det stakkars mennesket kunne blitt dersom dette hadde vært vellykket for deg.

Finnes ikke mer egoistisk måte å gjøre det på.

Håper det går bra med deg, og at trangen har dempet seg såpass at du ser litt klarere nå.

Du kan ikke stikke det kunnskapsrike hodet ditt i jorda riktig enda. Du skal være her du, å skrive geniale innlegg og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du trenger hjelp!

Og - noe mer egoistisk enn å prøve å ta sitt eget liv ved å ta andre sitt liv - jeg har ingen forståelse for det i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mitt nick

Hei Tod! Nå ble jeg trist når jeg leste dette innlegget ditt! Du MÅ søke hjelp hvis du har det så ille at du er skikkelig suicidal! Dra på legevakta. Alt annet er bedre enn og utsette selv selv og andre for det du har gjort i kveld/natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør sånne ting, er du snill. Det er farlig.

Håper du ser anderledes på saken i dag, og finner ut at du vil prøve litt til. Har du fått noe ny behandler? Forsøkt rosenmetoden?

Jeg liker innleggene dine. Ikke forsvinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på deg du må ha det vondt, og du trenger virkelig hjelp. Men tenk på en ting når du springer der foran bilene, det sitter uskyldige mennesker bak rattet, kanskje sammen med et barn og to i baksetet og så kommer du uti veien og sjåføren gjør alt i sin makt for å ikke treffe deg,de treffer istedenfor en lyktestolpe og begge barna dør, du er skyld i det! Du overlever og må leve med skyldsfølelsen å ha tatt to menneskers liv. Nei, søk hjelp heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for all del at du har fått hjelp og har det bedre i dag.

Likevel har jeg vanskelig for å føle sympati for mennesker som med hensikt prøver å ødelegge et annet menneskes liv. Hva tror du vil skje med det stakkars mennesket som kunne komme til å kjøre deg ihjel? Jeg tror ikke jeg kan tenke på noe mer egoistisk og ondt enn det. Det gjør meg sint. Sorry...

Håper som sagt at du får den hjelpen du så tydelig trenger... Du fortjener å slippe selvmordsønsker, men du har ingen som helst rett til å legge livet ditt i hendene på en stakkars bilsjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...