hakkespetten1365380658 Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Hei! Jeg har nå hikket i halvannet døgn. Jeg har hatt noen korte pauser, og hikker ikke når jeg sover. Det begynner å bli ubehagelig og plagsomt. Er dette noe å bekymre seg for. Har prøvd alle triksene som når normalt fungerer for meg. 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Kanskje du bør få en sjekk hos legen din. Noen ganger kan hikkingen skyldes irritasjon i nerven som forsyner mellomgulvs-muskulaturen. Forøvrig har jeg hørt om et triks som noen "kroniske hikkere" har brukt; bringebærsyltetøy under tungen... 0 Siter
Gjest torillill Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Kanskje du bør få en sjekk hos legen din. Noen ganger kan hikkingen skyldes irritasjon i nerven som forsyner mellomgulvs-muskulaturen. Forøvrig har jeg hørt om et triks som noen "kroniske hikkere" har brukt; bringebærsyltetøy under tungen... Har du sluttet å hikke nå? Hvordan gikk det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.