Gå til innhold

Deilige webmaster du gjør meg mo

Anbefalte innlegg

Gaupa1365380646

Jeg håper tittelen rettet din oppmerkosmhet hit, da jeg trenger hjelp til sletting, og det mildt sagt er vanskelig å få kontakt med deg. (konstruktiv kritikk)

La meg først tørt få kommentere at frisyren kler deg, du er vakker, og jeg skulle gjerne gjort en del ting med deg som jeg ikke kan nevne her. Holder det, eller må jeg fortsette? (fint hvis du gir et hint om sånn ca hvor mye som skal til i så tilfelle.)

Nå til saken: Jeg har dette nivket, og blir til min skrekk gjort oppmerksom på at det ligger et innlegg under samme nick på overgrepsforumet skrevet 6/3/2002 under tråden overdriver jeg. Meldingen er skrevet til Dixi. Dette er skrevet av en gaupe som holdt til på dette territoriumet før min tid, og i og med at jeg har tatt dette nicket nå så er det mildt sagt kjedelig hvis dette blir liggende. Kan jeg be deg være så elskverdig å slette det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138308-deilige-webmaster-du-gj%C3%B8r-meg-mo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...