Gå til innhold

Fortvilet


Gjest kaoooos

Anbefalte innlegg

Gjest kaoooos

Er nå i en meget fortvilet situasjon, som jeg håper noen kan gi meg råd for. Først litt historie.

Har vært deprimert i over to år. Noen forsøk, før jeg ble frivillig innlagt for behandling. Til tross for familie gjorde jeg det, og var borte i 4 mnd. Da jeg skulle hjem skulle jeg få så veldig til oppfølging av psykiater og psykolog. Dette har uteblitt. Hva min diagnose er, vet jeg ikke men kan tenke meg Dyp deprimert og noe angst.

Går på Efexor og Seroquel. Syntes ikke dette fungerer så bra.

Hvor mye Efexor kan en gå på pr. døgn?

Da jeg nå skal prøve meg litt tilbake i jobb ser jeg ikke mulighet for og fortsette med Seroquel da jeg blir så veldig trøtt og bare sover. Tar 200mg. x 2. Blodprøver viser vist fortsatt for lav verdi.

Hva gjør jeg nå? Fungerer bedre uten og ta Seroquel men er veldig deprimert og mye angst. Etter samtale med fastlege, føler jeg at det er jeg som er vanskelig, og at jeg får gjøre som jeg vil.

Er det noen som kan gi meg noen råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...