Gå til innhold

Kjenner noen disse sympt.??


Gjest jent_22

Anbefalte innlegg

Gjest jent_22

Jeg er plaget med en del ting som jeg ikke klarer å plassere under et bestemt sted..

Uvirkelighetsfølelse/ følelse av å leve i en drøm. Noen ganger blir lyset skarpere og personers ansikt kunstige.

Raske humørsvigninger i løpet av en dag. (timer)

En konstant følelse av uhygge inni meg uten grunn, skjønner ikke hvorfor..

Følelse av forvirring og at alt rundt meg er kaotisk.

Dette har plaget meg siden okt./nov og jeg har aldri hatt det sånn før. Må også nevne at jeg har vært delvis syk(virus) i 1.5 år. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, jeg vet ikke om dette kan hjelpe deg noe, men jeg har hatt det sånn i perioder. De har da fortalt meg at det er en Boarderline personlighetsforstyrrelse som har svingt raskere enn min manisk-depressive del og det skaper en virkelighet som er ganske kaotisk og kan dreie oppfatningene dine på hode. Personlighetsforstyrrelser er sykdommer som du må jobbe mye med selv. Jeg oppdaget det ved en tilfeldighet, når jeg var forelsket var ikke symtomene der. Gi deg selv kreditt for den du er og ikke hva du kan gi, lær deg å ta imot og lev med det uten å føle at du MÅ gi tilbake 100 ganger. Si til deg selv at du er verdt masse at du vil gi men husk å fylle på, ikke bare av egne reserver.

Håper jeg kunne være til litt hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke psyk

Ja, jeg har det slik i perioder av livet mitt hvor jeg er stresset. Går over av seg selv - ikke noe å være redd for. Med mindre du har en annen psykisk lidelse å streve med er dette mest sannsynlig bare normale reaksjoner på hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes helt forferdelig slitsomt ut. jeg synes det høres ut som senskader av extasy e.l, men det er jo bare du som vet om det kan stemme.

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jent_22

Ja, jeg har det slik i perioder av livet mitt hvor jeg er stresset. Går over av seg selv - ikke noe å være redd for. Med mindre du har en annen psykisk lidelse å streve med er dette mest sannsynlig bare normale reaksjoner på hvordan du har det.

Trente mye før jeg ble syk og var svært aktiv. Nå kan jeg ikke gjøre annet enn bare slappe av for å bli bedre av viruset..

Tror du at du kunne beskrevet litt nærmere hvordan du opplver det? Hadde hjulpet meg myyye, fordi jeg har letet over alt og føler ikke jeg passer inn noe sted! Regner jo med at dette forsvinner når jeg blir frisk igjen og alt blir som før.. jeg føler meg nemlig heller ikke psyk på den måten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...