Gå til innhold

Jeg sliter så veldig


Gjest ikke signert

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signert

Jeg sliter med så mye om dagen. Har så mye hodepine (utredet som spenningshodepine hos nevrolog) Jeg har brukt antidepressiva Effexor i lang tid. Jeg går til psykolog og forsøker å redegjøre for mine problemer, men føler ikke at det hjelper.

Har egentlig lyst på en "pause" da jeg er i fast arbeid, men har tidligere vært langtidssykemeldt og vet ikke helt om det er "løsningen"... Har barn som oppleves som "støy" da det er mye søsken krangel. Er også deprimert og mange vil kanskje undre seg på hvorfor jeg har sluttet med medsiner. Jo jeg føler ikke at de hjelper meg. Har også forsøkt Cipramil)Jeg får ofte "depresive reaksjoner" som kan vare noen dager... jeg lurer på hva dette er? Jeg ser og opplever meg selv som veldig sur og er også sur og i et veldig dårlig humør. Det er ikke lett å leve sammen med meg og spørsmålet er bare, hva videre?

Jeg gir snart opp. Har forsøkt så mye (psykomotorisk fysioterapi, antidepressiva, gruppeterapi, ind. terapi, forskjellige avspenningsøvelser som autogen trening)

Hvordan kan jeg få utredet min psykiske tilstand? Har jeg rett til å få en "diagnose" fra min psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykeliggg

Anbefaler deg å prøve Tankefelt terapi. Har slitt med angst, panikkangst og dep i 13 år nå er det på vei vekk !!!!

Er mye bedre og jeg greier å hjelpe meg selv

Sjekk www.tftnorway.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...