Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min samboer hadde fått diagnose kjønnssykdom og fikk en kur uten at det ble tatt prøver. Dette er 26 år siden. Nå mener han at han fortsatt har denne kjønnssykdommen, men at den har satt seg i bitestiklene. Han tror at han kan smitte andre med denne sykdommen fortsatt. Han har i den senere tid blitt testet for andre kjønnssykdommer uten positivt resultat. Ellers har han vært til urolog og fått tatt ultralyd og det kunne muligens være en slags betennelse i bitestiklene. Han studerer sæden sin og finner små eggehvite klumper. Dette har han blitt forklart kan være eggehvite.

Nå lurer keg på om dette kan være sant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138382-ettervirkning-etter-kj%C3%B8nnssykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Dette høres rart. Det er ikke mange kjønnsykdommer som du har "glede av" i så mange år. Det finnes selvfølgelig noe som heter syfilis, men det er så sjelden i vår del av verden at det er ikke noe særlig sannsynlig. Man har også herpes, som man beholder og eventuelt kan overføre i mange år, men det er noe med klare symptomer. Hva det var, den gangen er det umulig å si. Jeg har vanskelig å tro dette at infeksjonen er blitt overført til bitestiklene. Det finnes bakterielle infeksjoner som er lokalisert der, men de er ikke så kroniske og uten symptomer. Jeg har rett og slett ingen tro på det. Hvite klumper i sæden behøver ikke å bety smittsom infeksjon. Jeg forstår at han er blitt ganske skikkelig undersøkt for både den ene og den andre av flere spesialister. Om det er ikke gjort kunne jeg tenke meg å anbefale en dyrkning av bakterier fra urin og sæd for å utelukke at det er en lavgradig bakteriell infeksjon der. Slike prøver kan han ta hos en hvilken som helst lege. Er de negative vil jeg glemme det hele.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...