lennie125 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Vet at tegn på at en er blodfattig selvfølgelig er slapphet, trøtthet og blekt fjes. Samt at at en kan bli svimmel og generelt tungpustet. Men kan "tegnene" bli så ille at en får ANFALL av pustebesvær, uvelhet og følelse av at du besvimer? Hva med "tyngde" følelse over brystet i forbindelse med dette? Vet at dett ikke er vanlig og at det evt. skjer hvis lager og blodprosent er veldig elendig, men vet ikke om det er helt usannsynlig eller ei. Er det noen andre som har opplevd liknende i forbindelse med lavt jernlager og blodprosent??? Det som også er rart er at jeg ofte i forbindelse med anfall, etter at det har roet seg, føler at jeg blir så og si ok igjen av å spise. Evt. at disse anfallene kommer letter i forbindelse med lavt blodsukker. Noen som opplever at å få opp blodsukkeret hjelper på svimmelhet og nummenhet?? Jeg har selvsagt tenkt på både angstanfall og sukkersyke, men lurer først og fremst på om det kan ha noe med lavt jernlager og blodprosent å gjøre. Blodprøver mine var ganske dårlige. Husker ikke hva jernlageret var på, men blodprosenten var på 9,7. Hva slags andre tegn, litt mer uvanlige, vil en kunne oppleve når man er blodfattig? På forhånd takk for tilbakemelding. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138394-lav-blodbrosent-og-jernlager-rare-tegn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LbP Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 har aldri fått "anfall" jeg da, men vi er i samme bås hva svimmelhet angår. Har jernlager på 3, men er ikke videre lysten på å ta tabletter pga magen. Legen din vet helt sikkert svaret, ta en telefon og bestill time. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138394-lav-blodbrosent-og-jernlager-rare-tegn/#findComment-872102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.