Gå til innhold

det nye livet


tsofia

Anbefalte innlegg

Jeg er forvirra. Jeg har mistet kompasset mitt. Eller så er jeg i feil terreng.Jeg er helt på bærtur.Denne dagen er ikke som andre dager. Den er ny.Den er annerledes. Aner ikke hvem jeg er lenger. Orden i livet skaper kaos i hode.Får nesten angst av å rydde for mye. Har blitt mer forfengelig...det skremmer meg. Jeg får så vondt inni meg etter at jeg har stelt meg. Får angst av å pusse tennene reglmessig. Av å dussje.Får angst lenge etter at jeg har gredd håret mitt. Får angst av å se meg i speilet med utslått hår. Hvem er jeg nå? Usssj.. Jeg har blitt mer feminin og jeg vet ikke om jeg liker det. Det er iallefall forferdelig vondt.

Prøvde å spille et spill jeg aldri hadde spilt. Får fullstendig angst. Alle bokstavene. Alle de nye fargene. Alt er nytt og skremmende.

Prøver å se på tv. Får angst av serier som alle ser på. Prøver å like seriene jeg også. Men det er så vondt å se noe nytt.

Likevel vet jeg at jeg må videre i livet. Kan ikke klamre meg noe som er forbi.

Sorgen......tiår med sorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Du har iallefall den rette innstillingen, så kanskje kompasset ditt famler seg frem etter riktig rettning.

Stooor sympatiklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...