Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 56 år!

For 1mnd.siden etter en vanlig frokostjobbet jeg med snørydding i 4.timer på hytta i -12 grader.

Da jeg kom ned fra taket tok jeg et glass solo,skulle fortsette med verandaen da det begynte å gå isurr.Jeg var klar men stoppet arbeidet.Tok det med ro deretter. Jeg hadde ikke vondt noen steder.

Årsak? Jeg sto ved pipa som det ble fyrt i, kanskje osen fra pipa var årsaken eller inntak av brus i kulda?

I-en mnd. senere 28.d.mnd.

fikk jeg et nytt anfall som var annerledes.Det virket som om venstre øyet kom ut av fokus,da jeg gikk i en korridor.Ble redd for å falle sammen men klarte å ta meg sammen.

Ingen smerter nå heller.

Men nå ble jeg redd og angsten biter i meg.

Legen min har ferie,

arnjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138430-svimmelsynsforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Dette synes jeg du skal få undersøkt. I værste fall kan det være "små-drypp", kanskje pga høyt blodtrykk etter anstrengelser, eller på grunn av dehydrering pga. for lite væske-inntak. Muligens finner ikke legen noe galt, men det er viktig at du blir trygg på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...