Gå til innhold

Seksualpartner,alvorlig spørsmål

Anbefalte innlegg

Jeg hadde for første og siste gang i mitt liv ubeskyttet sex med en mann etter en kveld på byen for et og et halvt år siden.DEt kan dreie seg om ialt 4-5 samleier vi hadde hvor han hadde utløsning inne i meg.

Det ble påvist chlamydia etterpå,men dette ble behandlet.Jeg har den siste måneden opplevd å ha sterk nattsvette;og dette har ikke vært et problem tidligere for meg.Jeg har fått litt panikk nå,for tenker at jeg kan ha blitt smittet med HIV viruset fra ham.Har jo lest at hiv og aids smittede opplever nattsvette.Jeg har ikke hatt andre symptomer som hovne kjertler eller sopp eller annet.Jeg har derfor bestemt meg for å ta en hiv-test.Men jeg vil ikke gå til min vanlige lege og ta denne.Jeg bor i Oslo,finnes det andre steder hvor man enkelt og sikkert kan få tatt denne testen?

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13846-seksualpartneralvorlig-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til billine

En slik test kan taes på de fleste legekontorer. Her er det snakk om en blodprøve som blir videresendt til et laborarorium for sjekk på HIV.

Forøvrig høres dine symptomer med nattesvette uskyldige ut, men en test må du selvfølgelig ta hvis du ønsker det for å være helt sikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...