Gå til innhold

Innlegg har dessverre blitt borte pga teknisk feil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Desperat og fortvilet

Er det bare svaret som har forsvunnet, eller innlegget ditt også?

Innlegget mitt forsvant, og jeg vet ikke om hr. Doktor rakk å svare før innlegget mitt ble borte.

Innlegget mitt var ganske langt, så jeg vil helst slippe å skrive alt på nytt :-/

Gjest Moderator

Innlegget mitt forsvant, og jeg vet ikke om hr. Doktor rakk å svare før innlegget mitt ble borte.

Innlegget mitt var ganske langt, så jeg vil helst slippe å skrive alt på nytt :-/

Sannsynligvis blir du nødt til å skrive innlegget ditt på nytt, men du kan evt. se det noen dager i tilfelle vi klarer å rekonstruere tapte innlegg. Beklager!

Gjest Enda mer desperat og fortvilet

Sannsynligvis blir du nødt til å skrive innlegget ditt på nytt, men du kan evt. se det noen dager i tilfelle vi klarer å rekonstruere tapte innlegg. Beklager!

Jeg stiller spørsmålstegn ved backuprutinene deres ;)

Jeg får skrive innlegget på nytt da. Kan du gi et hint til hr. Doktor om at jeg har betalt for innlegget sånn at han svarer på det?

Annonse

petter smart

Jeg stiller spørsmålstegn ved backuprutinene deres ;)

Jeg får skrive innlegget på nytt da. Kan du gi et hint til hr. Doktor om at jeg har betalt for innlegget sånn at han svarer på det?

Det kan virke som om både backuprutiner og andre rutiner har sviktet hos DOL. Men uansett om en kjører backup en gang om dagen (som er normalt) så vil jo alt som er skrevet etter siste backup forsvinne. Da er det ikke rutinene deres det er noe galt med.

Du burde selv ha tatt en kopi av det du skrev. Evt skrevet det i word og limt det inn i innlegget ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...