Gå til innhold

Hvordan klare å bli trygg på seg selv, bedre selvtillitt og bedre selvfølelese ?


Gjest ro og harmoni -

Anbefalte innlegg

Gjest ro og harmoni -

Jeg sliter med lav selvfølelse, er utrygg og usikker på meg selv.. men har egentlig nok selvtillitt på mange måter ( skjønner du forskjellen??)

Hvordan kan man klare å få en mer indre ro, bli mer harmonisk og rolig, evnen til å gi litt mer F, bli trygg og sterk på seg selv, tro på seg selv, bli mer sikker....

ja, dette er sikkert mange sin drøm, men jeg lurer på om det finnes noen kurs/behandling for å klare å bli mer i harmoni med seg selv og få det bedre med seg selv ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig ja... Manger tror på meditasjon(yoga), samtaleterapi, delta i grupper sammen med andre i samme båt og noen prøver å lære seg ALT om noe.

For meg funket det å bli respektert, trodd på, hørt på, sett på og elsket.

Jeg trengt ikke lengre å gi tusen ganger tilbake, behøvde ikke lengre å elske mest, jeg kunne la meg selv føle at JEG var nok. Det var meg hun var glad i(den jeg var) ikke hva jeg gjorde..

Prøv å se din egen verdi i andres øyne, men søk ikke medlidenhet.

Lykke til...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helhet og velvære

Gjør noe for verden. Føl "helheten", samhørigheten. Vær bevisst på dine holdninger, ikke slunter unna og finn på unnskyldninger for deg selv. Lytt til din indre stemme. La "den gode ulven" inni deg vinne over "den slemme ulven". Ikke fokuser innover, men utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...