Gå til innhold

hva kan det være?


neonneon

Anbefalte innlegg

jeg er ofte veldig trist, lei, trøtt og orker nesten ingenting lenger. orker ikke å være med/snakke med venner lenger. vil bare dø, orker ikke mer. er livredd for å gå alene på steder med masse mennesker jeg ikke kjenner, blir svimmel og dårlig også har jeg store problemer med å prate med folk jeg ikke kjenner så godt. vet du hva som kan feile meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

For meg virker det som om det kan være angst og sosialfobi.

Vet også at utbrendthet kan ha noen av de samme symptomene. Det å ikke orke å gå ut med venner, bare lyst til å sove, og være fullstendig tappet for enerig osv.

Nå sier du ingen ting om hvor lenge du har slitt med dette, men syntes likevel du burde ta deg en tur til legen for eventuelt henvisning.

Når det gjelder utbrenthet,så kan dette vare alt fra noen mnd.til ca.10 mnds tid.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...