Gå til innhold

Håndkrem

Anbefalte innlegg

Gjest trenger god krem
Skrevet

Er rød og ru på knoklene på hendene,og noen ganger klør det. Rett og slett TØRR hud!

Men er det noen som har peiling på en god håndkrem? Som virkelig gir smidige hender? Finns det også noen gode kremer som gir sterkere negler?

Takker for svar!

Fortsetter under...

Skrevet

Clarins Jeunesse des mains eller Biotherm Biomains er de beste synes jeg.

Skrevet

Enig, akkurat de to bruker jeg også, og er veldig fornøyd.

Gjest trenger god krem
Skrevet

Takk for svar! :)

Hvor får jeg kjøpt disse kremene da, og hvor mye koster de?

Skrevet

Præv noe fra Veleda, disse er i hvertfall gift frie.

Gjest Dolyanna
Skrevet

Har akkurat samme problem for tida. Rød ApoBase fra apoteket er feit og god, ikke for dyr heller.

I og med at den er så feit trekker den ikke skikkelig inn, og du blir litt klissete, men ved god innsmøring om kvelden hjelper det raskt.

Annonse

Skrevet

Jeg har "vinterhender" som sprekker over knoklene, og da er det bare Locobase som hjelper! Den er litt klissete med en gang, men den er veldig god!

Gjest martamor
Skrevet

Apobase får du på apoteket og koster rundt 70 kroner for en stor tube. Og den holder lenge! Er kjempefornøyd med den selv (bruker den blå)

Skrevet

Takk for svar! :)

Hvor får jeg kjøpt disse kremene da, og hvor mye koster de?

Jeg kan svare. :-)

De kjøpes begge på parfymeri, husker dessverre ikke nøyaktig pris med det var rundt 150 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...