Gå til innhold

Hvor er skambeinet?


Gjest En som ikke har lært seg leksa si på skolen

Anbefalte innlegg

Gjest En som ikke har lært seg leksa si på skolen

Dette er nok et dumt spørsmål, men hvor ligger skambeinet på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forever young

etter hva jeg har hørt, er det nå omdøpt til frydbenet!!

ja, og det befinner seg i fronten over alt det frydefulle....... (trekanten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

etter hva jeg har hørt, er det nå omdøpt til frydbenet!!

ja, og det befinner seg i fronten over alt det frydefulle....... (trekanten)

Venusberget, heter det del også? Eller bollemusa.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forever young

Venusberget, heter det del også? Eller bollemusa.. ;-)

venusberget. Bolle..osv. trodde jeg var hele greia? Men synes det er litt fornærmende mot mine edlere deler..... Litt vulgært, sagt av vulgære menn, eller menn i fylla, eller mellom menn uten kvinner innenfor hørevidde, eller menn i miljøer som ikke tar slike hensyn. Eller hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

venusberget. Bolle..osv. trodde jeg var hele greia? Men synes det er litt fornærmende mot mine edlere deler..... Litt vulgært, sagt av vulgære menn, eller menn i fylla, eller mellom menn uten kvinner innenfor hørevidde, eller menn i miljøer som ikke tar slike hensyn. Eller hva??

venusberget heter det der håret er.. eller skal være på noen! ; )

Bollemus er nåe skambenet (benet under venusberget) står ut, så man får en kul der nede.. Har ikke noe med fett på musa å gjøre. Så de som er tjukke og har bolle der nede trenger ikke ha bollemus.. det blir da fleskemus? ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

venusberget. Bolle..osv. trodde jeg var hele greia? Men synes det er litt fornærmende mot mine edlere deler..... Litt vulgært, sagt av vulgære menn, eller menn i fylla, eller mellom menn uten kvinner innenfor hørevidde, eller menn i miljøer som ikke tar slike hensyn. Eller hva??

Bollemus var mest ment som spøk da. Men Venusberget er da vel ikke så ille. Bedre enn skambenet. Og skamlepper, herrlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle som har bollemus vett'u.

Har du hørt om dama som gikk til legen fordi hun stadig vekk fant smuler i trusa?

Jammen det er ikke noe rart, sa legen, du har jo bollemus jo! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forever young

Bollemus var mest ment som spøk da. Men Venusberget er da vel ikke så ille. Bedre enn skambenet. Og skamlepper, herrlighet..

ja, herrlighet!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Har du hørt om dama som gikk til legen fordi hun stadig vekk fant smuler i trusa?

Jammen det er ikke noe rart, sa legen, du har jo bollemus jo! ;-)

Eller kanskje ho hadde fått morrabrødet? *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venusberget, heter det del også? Eller bollemusa.. ;-)

Bollemusa er hele musa, det. Venusberget er bare toppen av kransekaka.

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venusberget. Bolle..osv. trodde jeg var hele greia? Men synes det er litt fornærmende mot mine edlere deler..... Litt vulgært, sagt av vulgære menn, eller menn i fylla, eller mellom menn uten kvinner innenfor hørevidde, eller menn i miljøer som ikke tar slike hensyn. Eller hva??

"eller menn i miljøer som ikke tar slike hensyn."

Hva i all verden skal det være for noen "miljøer"?

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venusberget heter det der håret er.. eller skal være på noen! ; )

Bollemus er nåe skambenet (benet under venusberget) står ut, så man får en kul der nede.. Har ikke noe med fett på musa å gjøre. Så de som er tjukke og har bolle der nede trenger ikke ha bollemus.. det blir da fleskemus? ; )

Det er feil. For å kvalifisere til Bollemus holder det ikke med høyt venusberg. Det skal være fyldige ytre lepper også, slik at man lett ser konturene gjennom trangt tøy. Kameltå forekommer oftest i forbindelse med en rimelig høy bollemusfaktor.

"......................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mor i juni

Bollemusa er hele musa, det. Venusberget er bare toppen av kransekaka.

"........................"

Phø, bollemus er et "velutviklet" skambein/venusberg. De største kan ses utenpå bunaden, har jeg hørt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phø, bollemus er et "velutviklet" skambein/venusberg. De største kan ses utenpå bunaden, har jeg hørt. ;-)

Det siste er sant, men nei - det er ikke utelukkende et spørsmål om venusberg. En bolle er pr.def. rimelig myk. Et venusberg er ikke særlig mykt. En bollemus har tykke ytre lepper slik at det blir mye av det myke og gode.

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Det siste er sant, men nei - det er ikke utelukkende et spørsmål om venusberg. En bolle er pr.def. rimelig myk. Et venusberg er ikke særlig mykt. En bollemus har tykke ytre lepper slik at det blir mye av det myke og gode.

"..........................."

Du er tydeligvis en erfaren bollemuskjenner. Jeg tror ikke jeg kan utkonkurrere deg der, akkurat.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis en erfaren bollemuskjenner. Jeg tror ikke jeg kan utkonkurrere deg der, akkurat.. ;-)

Jeg har sett det meste :-)

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Jeg har sett det meste :-)

"........................."

Husker vi hadde en diskusjon paa det tidligere! Bollemus er stort venusberg fant vi ut da! Hmm... saa det stemmer ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi hadde en diskusjon paa det tidligere! Bollemus er stort venusberg fant vi ut da! Hmm... saa det stemmer ikke det?

Nei, det er bare halve sannheten.

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forever young

"eller menn i miljøer som ikke tar slike hensyn."

Hva i all verden skal det være for noen "miljøer"?

"........................"

*helt ukjente for meg* *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...