Gå til innhold

ustabil pf


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Når noen blir frisk av ustabil pf, blir man da fri fra psykiske smerter og lidelser, eller oppfører man seg bare bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Til Trrrrish

Har du fått denne diagnosen?

Jeg bare lurer... Har hørt at man kan bli helt bra igjen av den hvis man får rett behandling, men jeg har også hørt at det er en av de lidelsene innenfor psykiatrien som er mest vanskelig å behandle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Psykiske smerter og lidelser reduseres til et nivå som er vanlig for folk flest. Også personer uten psykisk sykdom har det ganske vondt og tøfft til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ragne1365380627

"Oppfører man seg bare bedre?"

Godt spørsmål, spør du meg.Mitt svar er at det å bli frisk av psykiske lidelser krever at man går igjennom en langvarig utviklingsprosess.Som kanskje tar nesten hele livet. Men man får det gradvis bedre da, underveis.Kanskje det også fører til at man oppfører seg litt verre, tør å være mere seg sjøl, mindre avhengig av andres tilbakemeldinger?

I dette svaret ligger den holdningen at man blir ikke frisk av medisiner. Men man oppfører seg kanskje bedre, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...