Gjest Merkelig Hodepine Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Heisann!.. Jeg og min samboer har over en ukes tid hatt en merkelig hodepine. Det kjennes som det er trykk/vacum inne i hodet og trykket flytter seg relativt ofte. Helt fra bak i hodet, til helt frem over øynene. Samboeren min har ikke så vondt i hodet lenger, men det gjør fortsatt vondt for meg. Vi har ellers hatt like symptomer. Grunnen til at jeg skriver inn hit er at jeg vet om flere som har hatt samme symptomene i den seneste perioden, samt at en venn av meg har fortalt at det "er noe som går" om dagen; en slags influensa. Vet -noen- noe mer om dette ? Noen fler som har hatt samme plage ? Hilsen Meg 0 Siter
Mirador Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Datteren min, kjæresten og venninna mi. Takker for svaret.. Har dere hatt det lenge ? Har legen sagt noe spesiellt om "hodepinen" ? Evt. noe som går over av seg selv eller om man trenger noen medikamenter ? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Takker for svaret.. Har dere hatt det lenge ? Har legen sagt noe spesiellt om "hodepinen" ? Evt. noe som går over av seg selv eller om man trenger noen medikamenter ? En uke. Datteren min har gått på skolen i dag så hun er nok bedre, i går kom hun hjem etter noen timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.