Gå til innhold

Økning av efexor - NHD


Soria

Anbefalte innlegg

Jeg fikk økt efexoren fra 225 mg til 375 mg for to uker siden. Jeg har hatt noen gansje fine dager den siste uken, men i dag har jeg falt helt ned. Kjenner livet som meningsløst og jeg har ikke lyst til å være her. Kan det være bare en normal reaksjon på at den som står meg nærmest har lungekreft. Jeg tenker at jeg ikke kan klare å takle sykdomsutviklingen og døden deretter. Jeg orker ikke tanken på det. I tillegg til at jeg overhodet ikke fungerer i hver dagen. Jeg sitter foran dataen alle mine våkne tider, som jeg begrenser ved å sove så mye jeg kan. Nå har jeg tatt 5 mg stesolid og 15 mg zopiclone for å slutt på dagen. Jeg vet at jeg får svi for det ved å våkne enda tidligere enn jeg vanligvis gjør (som er altfor tidlig)

Så spørsmålet. Har jeg fått en virkning av efexorøkningen? Jeg føler meg verre enn før den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Jeg opplevde angst og uro da jeg trappet opp efexoren. Jeg tror man må holde ut et par uker før man kan konstatere om det er bivirkninger, eller ikke.

Ta en serumkons. prøve (blod) Da får legen vite nøyaktid hvordan medisin mengden tas opp iblodet ditt, og hvor stor dose du bør ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quietus_crusader

Jeg merket mye uro når jeg gikk opp el. ned i dose med Efexor. Tok litt tid før det roet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

1.Behandling med AD beskytter ikke mot naturlige reaksjoner på særdeles triste livshendelser.

2. Også på AD vil en kunne svinge fra dag til dag og ha sine gode og dårlige dager slik som folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...