Gå til innhold

Alvorlige belastninger - og medikamentell behandling?


Gjest nicksie

Anbefalte innlegg

Gjest nicksie

Hei,

som følge av alvorlige belastninger med kvalitativ livsreduksjon som følge, lurer jeg nå på om medsikamentell behandling kan avhjelpe noe i situasjonen tross årsak?Jeg har overhodet ingen erfaring med medisinutprøvning fra tidligere og er heller ikke vurdert nødvendig for å trenge slike.

Problemet er bare at det subjektive ubehaget jeg opplever, til tider føles uhåndterbart. Jeg får høre at jeg vil klare å håndtere dette som alt annet. Føler med sterk og svak på samme tid, min sterke vilje til å kjempe og mestre er der fremdeles, men de følelsesmessige reaksjonene mine gjør meg tidvis ute av stand til å nyttegjøre meg av dette. Jeg bør vel også tilføye at jeg har F43.2. Jeg er i en arbeidssituasjon med høyt tempo og press, noe jeg merker jeg nå i min situasjon reagerer på i fritiden med økt søvnbehov, tiltaksløshet og minsket energi. Andre symptomer er nedstemthet og bekymring. Så nå spør jeg: tror du/dere medisiner kan lette min situasjon/gjøre den mer kvalitativ og holdbar?

På forhånd tusen hjertelig takk for (forhåpentlig) et svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Medisiner kan gi deg den kraft og energi du trenger for å ta tak i livssituasjonen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...