Gå til innhold

litium


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg skal trolig begynne med litium da lamictal ikke virker noe særlig. Har noen gått på den og kan fortelle om hvilke bivirkninger dem hadde? på forhånd takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litium fikk jeg økt tørste og urinmengde av i begynnelsen. Gikk opp en del kilo. Beste medisinen for bipolar1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mitt nick

Jeg bruker Litium og har fått et nytt liv etter at jeg begynte med den. Den hjelper på svigningene, har fjernet dem nesten fullstendig. I tillegg hjelper den mye på borderline-symtomene mine som aggresjon, selvmordstanker og selvskading. Har sluttet helt med selvskading.

Jeg har ikke hatt mange bivirkninger. Fikk lavt stoffskifte etter ca et halvt år på medisinen, dette ble løst ved å legge til Thyroxin-tabletter. Helt i begynnelsen merket jeg vektøkning, men det kom av at jeg drakk bare brus omtrent.

Hvis du begynner på Litium så kommer du nok til å merke at du tørster veldig, så vær påpasselig med hva du drikker. Men dette skal visst gå over etter hvert på de fleste. For meg så er virkningen fantastisk og de få bivirkningene er verd det. Håper den blir det for deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Jeg bruker Litium og har fått et nytt liv etter at jeg begynte med den. Den hjelper på svigningene, har fjernet dem nesten fullstendig. I tillegg hjelper den mye på borderline-symtomene mine som aggresjon, selvmordstanker og selvskading. Har sluttet helt med selvskading.

Jeg har ikke hatt mange bivirkninger. Fikk lavt stoffskifte etter ca et halvt år på medisinen, dette ble løst ved å legge til Thyroxin-tabletter. Helt i begynnelsen merket jeg vektøkning, men det kom av at jeg drakk bare brus omtrent.

Hvis du begynner på Litium så kommer du nok til å merke at du tørster veldig, så vær påpasselig med hva du drikker. Men dette skal visst gå over etter hvert på de fleste. For meg så er virkningen fantastisk og de få bivirkningene er verd det. Håper den blir det for deg også:)

JA! jeg har en svært god følelse for litium. tror den vil gjøre godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...