Gå til innhold

Har du angst?


khdf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 24 og sliter blant annet med angst.

jeg er selv veldig plaget med smerter i brystet, kvalme og svimmelhet. trodde en stund jeg var alvorlig syk, men har vært hos legen å tatt mange prøver. alt var helt fint!men jeg klarte ikke tro det for jeg følte jeg fortsatt syk... nå har jeg fått cipramil og har blitt litt bedre men har det ennå ikke bra...hvordan har du det?går du til psykolog?jeg skal begynne med det og håper det har positiv virkning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

hvordan opplever du det? har du mange fysiske plager?

Jeg blir 23 til sommeren, og har slitt med angst av og på ganske lenge. For meg har det artet seg både som panikkanfall og konstant generell uro med en del fysisk ubehag, eks. press i brystet, skjelving, hjertebank og lufthunger. Har fått noe hjelp av antidepressiva og beroligende når det blir for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 23 til sommeren, og har slitt med angst av og på ganske lenge. For meg har det artet seg både som panikkanfall og konstant generell uro med en del fysisk ubehag, eks. press i brystet, skjelving, hjertebank og lufthunger. Har fått noe hjelp av antidepressiva og beroligende når det blir for ille.

godt å vite at andre har det på samme måten... men vi fortjener det ikke. har du lest angst-ikke for pyser? den er veldig bra og jeg kjente meg veldig igjen i den.. håper på å bli god snart er drittlei av å ha det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Windsong

godt å vite at andre har det på samme måten... men vi fortjener det ikke. har du lest angst-ikke for pyser? den er veldig bra og jeg kjente meg veldig igjen i den.. håper på å bli god snart er drittlei av å ha det sånn....

Du er ikke den eneste som er drittlei...

Man blir jo så sliten av å gå på allerten stadig.

Har ikke lest den boka, men det er godt mulig jeg kommer til å gjøre det :)

Jeg kan også anbefale "Trange rom og åpne plasser," av Repål og Berge. Fikk den anbefalt av psykiateren min en gang, og fant den interessant, lettfattelig og informativ.

Håper ellers du finner en psykolog du trives med! Det kan være mye hjelp i å lære seg selv bedre å kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saigon

Når jeg får angst blir det et anfall ut av det. Jeg begynner å hyperventilerer og mister ofte følelsen i armer og ben og av og til også i ansiktet.

Jeg går til psykolog og har gjort det i noen år. Første gang jeg fikk et angstanfall var mens jeg snakket med psykologen. Jeg får aldri angstanfall når jeg er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...