Gå til innhold

She's back ;)

Anbefalte innlegg

Gjest StepQueen

Hei igjen alle sammen!

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært her inne, kanskje kommer det til å endre seg når jeg får nett hjemme. Jeg antar at alle DOLere alltid kommer til å føle en slags tilhørighet her, uansett hvor lang tid det tar mellom besøkene :)

En liten oppdatering:

Jeg studerer, har flyttet sammen med kjæresten, og går til min kjære hjernefikser iblant. Det har ikke vært nødvendig så langt i 2004, men før jul hjalp han meg med å begynne på Cipralex, et antidepressiva som fungerer veldig godt for meg. Det jeg sleit mest med var at jeg var så utrolig sliten, og det er jeg ikke lenger.

Som sagt "sees" vi kanskje oftere :)

Fremdeles optimist ;)

-LilleMy

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138852-shes-back/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er veldig lenge siden, men alltid like koselig å se nicket ditt og du Stepper i vei fortsatt skjønner jeg:-). Det er nok ikke så mange her fra den "gml" tiden tror jeg...ellers er det jo mulig de har skiftet nick i hemmelighet:) -Men det er ikke så aktivt som det var før.

Vi trenger nok noen runder med dine gode og kloke innlegg her inne, så se å kom deg på nett:)

Barbie (nå gammlebarbie) lurer i kulissene her også:-)

Go'klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138852-shes-back/#findComment-869634
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...