Gå til innhold

vanskelig å innse


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Hvorfor er det så sabla vanskelig å innse eller forstå at jeg er bipolar? (Hvis jeg er bipolar da). Jeg tenker ofte at, det var sikkert pga ungdomsalderen, det er bare personligheten min, jeg har bare atypisk depresjon og er oppstemt fordi jeg er en glad person egentlig osv.

Ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er mitt nick

Jeg mener, BPD er ikke vanskelig å innse i det hele tatt: Det er liksom MEG fullt og fast.

For meg er det omvendt. Det er lettere å akseptere bipolar-delen av meg enn BPD. Dette fordi borderline-diagnosen kanskje ofte forbindes med noe negativt, mens er man bipolar er man SYK, noe man ikke kan noe for. Med borderline er det bare noe galt med personligheten din, måten du er på tenker jeg (selv om dette sikkert ikke stemmer). Dette er vondt å takle, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

For meg er det omvendt. Det er lettere å akseptere bipolar-delen av meg enn BPD. Dette fordi borderline-diagnosen kanskje ofte forbindes med noe negativt, mens er man bipolar er man SYK, noe man ikke kan noe for. Med borderline er det bare noe galt med personligheten din, måten du er på tenker jeg (selv om dette sikkert ikke stemmer). Dette er vondt å takle, synes jeg.

Ikke tenk slik. Tenk hvor mye bedre vi begge ble da vi fikk medisiner. Det taler for at BPD også er en biokjemisk forstyrrelse. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mitt nick

Ikke tenk slik. Tenk hvor mye bedre vi begge ble da vi fikk medisiner. Det taler for at BPD også er en biokjemisk forstyrrelse. :-)

Tusen takk trrrish! Hva skulle jeg gjort uten deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...